London Calling

Sitter på ett fik i London och "pluggar". Ja, går ju sådär om jag ska vara ärlig. Vill ju betydligt hellre gå ut och julshoppa men detta är både bättre för min plånbok och mina stuider. Är nog sista gången jag är i London under den här tiden känns lite sorligt för jag gillar verkligen denna stad men det är inte mycket tid kvar och fem inlämningar och tre tentor innan jul kommer ta lite tid känns det som. Men ikväll skippar jag plugg, ska äta middag med fin fint sällskap ikväll nämligen Sara och Erik som unnar sig en London weekend. 
 
I London känns det nästan som om det är mer svenskar än britter. Bredvid mig sitter ett svensk par och pratar och pratar, de vet inte att jag är svensk och jag har så dåligt samvete om de skulle säga något pinsamt. Nästan så jag funderar på att ringa ett fejksamtal haha.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0