Havet är djupt

God morgon!

Gårdagen var helt okej. Började med pizzakalas på Linns gata. Super mysigt. Kanske ska få med mina grannar på lite känna / mys aktiviteter. Skulle säkert uppsakttas bland gamlingarna.

Sen var det förfest hos Cop. Havstema. Han hade gått inför det. Sjuktbra. haha. Jag och Linn prövade sjömans kläningar på Bergvik men trodde det skulle blivit lite för mycket, men det hade absolut gått in.

Nöjes var också bra. Inte så mycket folk men mötte Jingfors. Johan trodde jag, skitgladd och överpepp tills jag började jag ana misstankar. Sjävklart var det tvillingbrodern så det blev till öööhh mhhm jag trodde du var bror din lite sådär små pinsamt. Som tur var kom Johan lite senare så jag fick träffa honom :)



Jag och Mathias, en gammal klasskamrat
Kommentarer
Postat av: Jenny

haha precis samma problem :P

2008-07-06 @ 16:26:21
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: katta

hahaha!!

Ja ja prata me johan på kvällen där, ja sa han skulle hälsa te dej från mej! Hoppas han gjorde de ;)

2008-07-06 @ 17:43:31
URL: http://katie03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0