Det nya året

Så här dagen innan nyår är det kanske dags att summera året som gått. Här kommer iaf mitt 2007:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Studenten. Shit du!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Anledningen till att jag inte har några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej och tack för det

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och tack för det med

5. Vilka länder besökte du?
Bulgarien, England ja

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Sol

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
14/6 så klart

8. Vad var din största framgång 2007?
Studenten, sitipendium, jobb, ett långt förhållande <3,

9. Största misstaget?
att jag har för lätt att lita på folk, rätt naiv tjej

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
hmms tror faktiskt inte det

11. Bästa köpet?
Min dator, lille nörden är jag

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder sammanlagt I think

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Umbrella, för vi har tagit studenten, ingen sommar utan reagge (hur stavas det :S)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag faktiskt

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sovit, Pluggat senaste veckan. Men annars städat borde jag kan ha gjort mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet faktiskt inte

18. Hur tillbringar du julen?
Först på jobbet sen med papi

19. Blev du kär i år?
Jag var kär när året började och är det idag med :)

20. Hur många one night stands?
Eftersom jag inte är den otrogna typen så noll

21. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy

23. Bästa boken du läste i år?
Män som hatar kvinnor

24. Största musikaliska upptäckten?
Min gitarr hahah, vet faktiskt inte

25. Något du önskade dig och fick?
Massor men bland annat en lägenhet

26. Något du önskade dig men inte fick?
Solbränna

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Åkte slalom

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Småsaker finns det alltid

30. Hur skulle du beskriva år 2007?
I LIKE!

31. Vad fick dig att må bra?
Mycket, minna vänner, Robin, Soff, familjen, lägenheten, skolan, jobbet

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Om man ändå hade möjligheten att välja och vraka

33. Vem saknade du?
mamma

34. De bästa nya människorna du träffade?
Många, nya vänner från skolan, arbetskamrater


Vad blir det imorgon?
Gott nytt år på er som jag inte träffar eller hör av imorgon!
Kommentarer
Postat av: soffipropp

låter som ett riktigt najs tvåtusensju! och du har varit en stor del av mitt! nu drar jag till skogarna sen blir det party på lördag! puss älskling

2008-01-01 @ 14:26:13
Postat av: Frida

Goding då

2008-01-01 @ 15:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0