Jag vet att jag roar er

Jag måste plugga sjuktmkt därför roar jag er och mig själv lite granna:


Vilket land kommer du ifrån?
Sverige
Din mobiltelefon? En lila, k770i
Antal timmar sömn inatt? Hmmms 10-11
Vad vill du ha just nu? Nintendo Wii och en städerska
Höger eller vänsterhänt? Höger
Språk: Svenska, engelska och lite franska
Vilka sjukdomar har du? astma, sen är jag förkyld just nu det borde räknas
Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Hmms, nog en blandning. Tillsättet iaf. Kanske lite mer papi
Ditt mål i livet? Be happy
Sängdags? 12 kanske
Fobier? Hmmskyckling jag lagar inte kycling för jag kan inte ta i den rå. UHHHH
Kött eller fisk? Kött
Har du körkort? Arrrrå
Äger du några vapen? Öhhh, inget som är inköpt som vapen iaf
Vad skulle du vilja beta om du själv fick välja? Nej, du

 Är du nöjd med dig själv? orkar inte vara det
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Maria tror jag men Frida var det finaste namn de visste. Synd Jennie. Nej, då
Favoritgodis? Choklad
Pepsi eller Coca-cola? Coca-cola. Pepsi får mig att tänka på magsjukan
McDonalds eller Burger king? Donken
Mjölk i kaffet? Aaaaaa
Beroende av något? Njajej inte egntligen
Röker du? Bara på fyllan och då bara ibland
Svär du? På tok för mkt
Vad hatar du? att inte kunna lite på folk, bli lurad, bli sviken, otrohet bla, bla jag är djup
Sjunger du?Hellre än bra
Duschar du dagligen? Typ
Har du varit kär? Yes mam. Är
Vill du gå på högskola? gör
Vill du gifta dig? Förmodligen
Kommer du överens med dina föräldrar? För det mesta nu när vi bor i sär.
Vad vill du arbeta med när du blir stor? Typ rita ritningar
Din hårfärg och friyr? Långt och halvblont. takt som sjutton
Skorna du hade på dig idag? Har inte gått upp än
Kläderna du har på dig idag? Se frågan över.
Favoritfärg på kläder? Eftersom min rosa fjortisperiod är över så svart kanske
Hur mycket köper du kläder för varje månad? Hmms, väldigt olika
Skolväska just nu? handväskan
Har du rosa-kamouflage kläder?
Never
Tatueringar du har? neeep
Piercingar du har?  örona bara
Handväska eller liknande just nu? Den bruna som är med över allt
Har du glasögon? Nej
Din perfekta pizza? Tennisvägen
Randigt, rutigt eller blommigt? På vad?
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? Ris och fläskkotlett i ugn, vitt vin
Favorutdjur? Hund
Favoritparfym? Jag önskar mig nya disel 
Favoritprogram? Desperate och greys
Favoritämne i skolan? Hmmms, just nu läser jag bara miljö och energiteknik inte så rockigt men konstruktion på gymnasiet var rätt kul. annars idrott
Favoritbyxor? mina svarta stuprör
Har du långa naglar? Troligt
Gillar du när det åskar? Bland det värsta jag ver
Hur mycket, hur ofta och vad dricker du? På helgen, oftast lagom men ibland för mkt, typ det mesta inte öl
När ska du festa nästa gång? Tydligen på fredag men jag börjar jobba sju på lördags så
Vad är jobbigt? Mkt,
Vad köpte du senast? till duschen,att ha tvål och scampo i
Hur mycket pengar har du? förmodligen helt ok mkt för att vara student med tanke på att jag jobbar
Hur svarar du i telefonen hemma?
Har ingen hem tele
Hur svarar du i mobilen? Frida
Vem ringde du senast? Linda
Senast kramat? Roin
Senast pussat? Robin
Sov du ensam inatt? nepps
Vem sov du hos senast? hos robin innan vi flyttade ihop
Vem sov hos dig senast? antagligen hos robin
Druckit alkohol den senaste månaden? Svar ja
Blivit slagen den senaste månaden? skoj bråkat en hel del men inget seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0