Lördag

Tjabba!

Här var det livat. Jag har det livat denna lördags kväll hörde jag. Är helt slut. Jobbade dagen idag, vilket innebär att jag började sju. Vilket känns som mitt i natten. Jag pallar knappt. Ville bara stänga av och sova, sova, sova. Direkt till Tingvallahallarna efter jobbet för match. Förlust. 3-4.
Så jag har all anledning att vara sliten. Sen hade jag faktiskt redan innan dagen började träningvärk. Från min utekväll i torsdags. Lite pinsamt, but that's the true och jag är ju en ärlig människa och tydligen en jävel på att dansa. Hahah. Men jag hade kul i alla fall.
Nu är det myskväll som gäller, jag och Bobbs. Riktig hemma kväll. Har sprungit om varandra hela veckan blir lätt så när båda tränar och jobbar kväll men jämna mellanrum. Men nu ligger han i soffan min babe så nu är det dags för mys och en film.

Förresten slog det mig en tanke i natt, jag vaknade av att jag låg på håret då jag skulle byta sovposition, ställning vad säger man liksom? Men ni vet då man fassnar gör så grymt ont. Kan inte sova med utsläppt hår men nu var det till och med hästsvansen. Mitt hår har blivit långt. Grymt långt. Ni vet när håret går från att vara långt till att bli riktigt långt. Typ gränsen när håret går till brösten eller under brösten. Jag gillart. Tycker att det är jättefint med långt hår. Synd bara att mitt är så tunt. Men i alla fall, när man vaknar och känner den smärtan blir man ju lite sugen på en page eller liknande. Grymt snyggt. Har sett så många med så snygga pager men jag skulle aldrig våga. Lite feg när det gäller det där.



Men nog om hår mer film!
God natt!
Kommentarer
Postat av: soffiproppan

nu har jag också en blogg mohaha

2007-12-09 @ 22:58:39
Postat av: Frida

Men ge mig gärna adressen. moahaha

2007-12-10 @ 15:34:36
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0