Man ska vara seriös



Liten uppdatering sedan sist:
Julen tillbringades hos papi på Råtorp. Mysigt och alldeles lagom juligt. Sov hos min älskling Soff och hittade otippat en audip video banner stor som bara den på balkongen på morgonen när vi vaknade.
Juldagen var galen. Och sjukt rolig. Började hos Frasse, vidare till arena. Fem wooper det säger allt, "Dricker alla cola?"
Annars så har jag jobbat, jobbat och jobbat. Umgåtts och fikat. Träffat många som har flytt staden vilket alltid är trevligt. Igår var jag hos Vera och träffade gamla godingar som Kornelia och Nisse. Eftersom utgång var planerad för alla de andra utom hårt arbetande jag och Soff avslutade vi kvällen lugnt på nian medan de andra gick till nöjes. Efterimorgon kommer vi in där jämt också, inge ködd!
Imorgon är dagen fullspäckad. Stan med Robin för att hitta något till kvällen. Anton var i samma behov så han skulle höra av sig. På eftermiddagen kommer min käre pojkväns pappa som fyller år till oss på middag. Sen är det dags att göra i ordning sig för kvällens bravader. 2008 kommer att bli ett höjdar år!

Sen lite av julshoppingen:
MÅNSTAD Hörnbäddsoffa m förvaring, vänster

Äntligen står den här i vardagsrummet våran nya soffa. Ingen mer väntetid och inget mer krångel. Den är riktigt jävla nice för att göra det hela hur tydligt som helst. Som vi har kämpat med den idag jag och Robin. Men nu står den här. Brevid står den gamla soffan, att vi får plats med två soffor på längden i vårt lilla vardagsrum är inte illa pinkat. Bara orken att få ut den gamla. Känner jag oss rätt kommer den nog stå där ett bra tag. Tills någon erbjuder sig att hämta den.  Soffan är skitsnygg i lägenheten. Passade in hur bra som helst. Kommer att göra sig bra med färgerna på väggarna sen.
Ännu mera shopping har vi lyckats med, denna lampan från Ikea. Jag älskar den. Verkligen. Sjuktsnygg, sen blev den supersnygg på plats också, ska ta bilder och lägga upp så fort vi har fått det tapetserat. Jag vill verkligen greja och fixa men eftersom vi snart ska få det om tapetserat är det ingen idé. Det kommer att bli så bra sen ;D
herre min skapare vilket inlägg, men man ska vara seriös.
Nej, kvällsfika nu.
God natt. Gott nytt år
See ya
Kommentarer
Postat av: katta

fan grattis att ni REDAN fått soffan! haha de va la på tiden!! gött för er ,) ha ett gött nytt år!! kraaam

2007-12-31 @ 11:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0