Cult

Hej!

Kom nyss hem. Har hunnit med mycket idag trots att klockan inte ens är två. Skolan kvart över åtta till tio, Jag gillar universitetet fattar inte hur jag stod ut med gymnasiets långa dagar. Har två hel dagar den här veckan vilket jag inte är van vid. haha. Kommer aldrig att klara av ett jobb.

Åt lunch med Malin på Systrar. Trevligt, trevligt. Hade köpt en present som tack för all hjälp med lägenheten. Ni vet cult-serien? Brickor med ljusstakar och vaser på. Skitsnygga är de. Tänkte köpa till oss med var duktig och gjorde inte de. Ska inte köpa så mycket innan jag vet färgerna. Malin fick i alla fall svart och vitt vilket funkar över allt.

Gick bort till Hemtjänstens hus. Det nya. Skaffade nytt anställningsavtal och nytt larmkort då de byter lokaler. Det är bra att ta tag i saker någon gång. Tog en sväng förbi Hårverkstan på vägen hem och pratade med Carin. Där var de tvugna och kolla hur mina rosa slingor satt. Det är löshår så de borde lossna snart men icke de sitter som berget.

Nej nu ska jag plugga en stund sen blir de Ikea, igen och matlagning!
Ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0