God morgon!

Igår blev det utgång. Studenttorsdag, alltid helt okej. Tyvärr var det dock lite dåligt med folk. Antagligen dåligt med pengar för folk då Csn kommer den 25:e. Men jag hade kul i alla fall.
Kom fram en kille som sa att han brukade läsa min blogg. Lite kul att veta vilka det är som läser.

Idag skulle vara en plugg dag som verkligen behövdes men inte. Blev en rejäl sovmorgon vilket också verkligen behövdes vet inte när jag verkligen sov ut sist. Klockan är tre nu och jag har inte ätit frukost än. hahah blir en kombinerade frukost, lunch, middag. Bra där. Måste ta tag i det nu. Plugga lite, plocka och städa lite också. Carin kommer sen och vi ska på innebandy sen. Robin och Viktor spelar ju mot varandra så det blir lite kul att se.

Frukost nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0