Jag

För stunden känns det som om jag inte har något liv. Jag pluggar, jag jobbar, jag pluggar, jag jobbar.


Jag har massor kvar att plugga men har tagit mig en väl behövlig paus
♥  Jag vill egentligen  bara ägna mig åt att pyssla i lägenheten men hinner inte just nu eftersom skolan och jobbet tar upp all min tid
Jag ska joba arslet av mig i helgen. Men pengar är alltid pengar. Nästa sovmorgon blir nästa torsdag. En vecka kvar. Kul med helg!
Jag måste nog börja spara till något så att jag inte slösar bort alla mina pengar. Men ägnar man sig bara åt att jobba och plugga hinner man inget annat. haha
♥  Jag vill åka utomlands. Julen i Thailand vore inte helt fel.
Jag längtar egentligen inte till själva julafton ska jobba då med så. Det är allt runt omkring jag vill ha. Myset. I helgen blir det till att köpa julpynt till lägenheten
♥  Jag längtar tills på tisdag då mamma kommer hit och pysslar hemma hos mig har inte träffat henne sen studenten
♥  Jag har världens bästa Robin <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0