Kära buss

God morgon

Jag ska dampa lite på Karlstad buss. Det är jättebra att bussen går så ofta som den gör nu. Många linjer går sex gånger i timmen vilket i princip betyder att det bara är att gå ut och ställa sig.  Men man gör inte det. Jag planerar så att jag ska hinna precis dit jag ska. Sover hellre tio minuter längre än att gå ut till bussen och sen vänta tio minuter när jag är framme. Men bussen kommer ju aldrig när den ska. Tror att den bara kör. Igår skulle jag ta 17:59 bussen från universitetet för att träffa Soff. Kom ut 17:57, det står på tavlan att det är två minuter kvar tills bussen ska gå men den har tydligen redan gått. Bara att stå ute i spöregnet och vänta. Kul. Tänk om jag hade haft en tid att passa eller skulle med en annan buss. När man går ut tidigt kommer bussen som den ska. Går man ut för att hinna precis kommer inte bussen alls som den ska. Åh, jag blir så trött.

Nej, det var bara det jag var irriterad på idag. Annars är jag på ganska så bra humör. Idag blir det plugg, plugg, plugg. Tenta imorgon så jag har inget annat val.

Ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0