Long time no see

Nu har jag äntligen internet så nu kan jag blogga. Okej, har haft det sen i fredags men har verkligen inte orkat. Har haft fullt upp. Lägenheten börjar sakta men säkert ordna upp sig. Det är så roligt alltihopa men tar så mycket tid. Livet stannat ju inte upp i övrigt precis, absolut inte skolan.

Jobbade idag. Började sju. Ingen höjdare det. Vaknade av mobilen och stängde av fort för att inte väcka Robin och gick upp. Gjorde i ordning mig och började greja. Sen började jag fundera på om det verkligen var min alarmsignal jag hade hört tyckte det var ringsignalen. Nej, klockan stod på 05:24. OPPS. Bra, Frida! En timme kvar tills jag hade tänkt att gå upp. Någo vänlig själ hade ringt mig kan inte se vem det är heller eftersom jag tyckte bort allt då jag trodde att jag stängde av larmet.

Nu sitter jag i soffan med Jennie, var på san förut. Blev, en kofta på sisters. Supego! En farsdagspresent också såklart! Ikväll ska vi iväg och kolla när älsklingen spelar innebandy. Dm-final. Kul.
Nej, nu lockar kylskåpet.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0