När man inte orkar

Söndag
Idag är jag inte pigg. Inte ens lite. Älsklingen och jag har legat här hemma i soffan lika sletna hela dagen. Igår var det riktigt kul. Soff och Sara var här och förfestade. Mycket trevligt. Mer sånt. Drog vidare till Herrhagen och Micke sen innan arena. En riktigt bra kväll.

 



Såg Pirates of Carabbien förut. Första två timmarna i alla fall. Den är så lång. Man hinner tröttna. Dessutom fattar jag ingenting och det mesta är äckligt och overkligt. De andra två var mycket bättre. Ska se klart sen när älsklingen kommer hem. Åkte till Cam arena för att se Skattkärr. Jag orkade inte. Ska dejta Dr McDreamy nu så. Sen ska jag och Soff gå ut och gå också för jag ska bli fit.

Nej, nu är det jag och McDreamy. Ha det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0