Nu är det äntligen helg

Hej!
Nu är det entligen helg. Har haft tenta idag och det betyder ingen skola som man känner att man måste ta tag i under helgen. Tentan gick super! Tre frågor, två kunskaps och en mattefråga. Jag gick därifrån nöjd. Känns hur skönt som helst. Att gruppens redovisning också gick bra gör inte det hela sämre.
Har precis ätit. Kött, pommes frites och bianese sås (Bra stavning där). Jag är faktiskt en riktig höjadare på att laga mat. Mycket bättre än vad jag trodde att jag var. Har imponerat på mig själv. Tror jag har imponerat lite på Robin också men det vågar han nog inte erkänna. Hur det smakar spelar väl honom ingen större roll ändå eftersom han dränker allt i grillkrydda.
Nu ligger i soffan som ett annat fläk. Bra ordval idag. Blir lite mer värmlänska också då jag umgåtts med Madeleine hela dagen. Vilar upp mig samling snart. Ska till Nykroppa och spela match. Rockigt. Är riktigt dåligt med folk nästan alla är sjuka och jag väl upp för laget. Är nästan frisk nu så. Får ta det lugnt. 
 
Imorgon blir det fika med Malin på dagen och sedan utgång med Sara och Soff på kvällen. Blir en bra helg
Någon annan som ska göra något kul?

Nej, nu ska jag packa lite och sedan gå ut och möta Anton och Johan en snabbis.
Ha det bra!
Kommentarer
Postat av: katta! (katarina)

HEeey! ja jag ska också ut faktiskt!! te arena blire väl...vet inte så många andra ställen som e bra för oss "Minderåriga" hehe. SKa ha inflyttningsfest för mina gamla klasskompisar e de tänkt..men då kanske vi syns! ;) ha de gött!! pöss å kram!!

2007-11-16 @ 18:56:25
Postat av: Frida

Hej! Du är i Karlstad i helgen? Men ring då så kanske vi syns, vi ringer ju trots allt gratis till varandra ;)

2007-11-16 @ 23:57:04
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0