PHC




Jag köpte en balsamspray i helgen. Den blåa flaskan längst ut. Helt underbar. Jag får alltid en tova i nacken. Det blir nästan som en dreadlock vilken gör skitont att borsta ut. Men med denna spray och en tät pälsborste köpt på en djuraffär bara glider det ur. Jag är nöjd. 50 kronor.
 
Dock var det lite pinsamt när jag skulle köpa sprayen. Jag och Malin gick in på Kicks och jag letade efter någon att fråga. Vill inte ha något bra. Tittar runt men hittar ingen ledig personal till sist fick jag syn på en ledig kille. Han tittar på mig och jag tittar bort. Han kommer fram till mig. Jag ville verkligen inte ha hjälp av honom. Han visst väl säkert va han jobbade med tänkte jag men jag ville ha hjälp av någon som upplevt samma slags tovor som jag och det kan jag lova att det hade inte han med sitt korta hår. Frågor iaf efter en balsamspray. Han tar fram tre stycken. Vilken är bäst då frågade jag.
Nej, alla är lika bra.
Vaddå, alla är lika bra? 
Ja, det spelar ingen roll vilken du tar. Lukta på dem och bestäm.
Men jag har färgat hår jag kanske behöver en speciell.
Nej, lukta nu. Förkyld som jag var kände jag ingenting men sa att jag skulle tänka på det en stund och vi fick ställa oss och läsa på flaskorna. Blev som tur va bra tillslut men nästa gång jag ska fråga en liknanade fråga ska jag vänta på en ledig tjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0