Succé

Sitter i skolan nu. Väntar på Katharina ska äta lunch. Faktiskt så har jag blivit mycket bättre på att ta med matlåda nu. Kan ha något att göra med att jag nu både lagar och betalar för min egen mat. Lättare att laga mer mat när man lagar till sig själv så att man kan ta med en matlåda dagen efter. Idag blir det potatismos, kött och gräddsås. Igår var jag duktig.

Hahah, igår spelade jag match. Succe? hahah, nej. Men det var riktigt kul. Vet inte när jag sprang så mycket sist. Idag har jag träningsvärk vill jag lova. Men jag och Soff har börjat vår seriösa tid nu så ikväll ska jag gå på träningen och det ska bli minst två powerwalks denna vecka.

Idag ska jag fortsätta med projekt försöka få in alla mina kläder i garderoben vilket verkar som en teknisk omöjlighet. Har rensat ur jättemycket men ska fortsätta. Det är så mycket jag har som jag aldrig mer kommer att använda men jag inte vill slänga ändå. Men som Jennie säger. Det finns minnen i dem.

Nej, nu blir lunch. ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0