Tacos & tapeter

Jag har varit så duktig städat hela lägenheten till och med skurat golven. Riktigt nöjd med mig själv är jag.
Nu sitter jag och funderar på kvällens mat. Tacos har jag beslutat mig för nu. Ett gemensamt beslut över msn tillsammans me Sofie. BRA, att jag kan ta egna beslut. 19 år liksom.
Annars funderar jag på lite större besult. Nämligen tapeter. Hela våran lägenhet skall tapetserars om. Den är ljus, stora fönster och ligger mot söder. Därför tror jag att man kan ha ganska mörka färger. I vardsagsrummet vill jag ha rött i alla fall en röd fond vägg. Det är skitsnyggt tycker jag. Kanske en klarröd med vinröda mönster på. Någon som har någon bra ide på färger som passar till som fondvägg till?
Tips tack!
Kommentarer
Postat av: katta

ja lätt fest ;)hmm får fundera lite på de där me tapeter tror ja minsann hehe... see ya!!

2007-11-19 @ 18:08:37
Postat av: soffiproppan

vinrött är ju bra om man svätter vin eller blod omkring sig

2007-11-19 @ 22:59:12
Postat av: Frida

HAHAH ja och det brukar jag juh göra. goding där

2007-11-19 @ 23:39:11
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0