Åh jag längtade så, det var någonting i luften den hösten

Hej!

Kommer precis från stan. Köpte jackan. Kommer bli super mysig att ha i vinter. Så nu väntar jag bara på kylan. Ska burra in mig rejält. Men det lär väl dröja ett tag tills det är dags för vinterjacka får vi hopps.

Pratade med mamma nu, hon har gjort prover på sjukhuset i fyra dagar. Imorgon kommer resultaten men idag fick hon reda på att hon tydligen hade brytit skulderbladet också i olyckan. Inte konstigt att hon har haft ont.

Projeketet gick som det gick. Imorse var vi nästan klara och allt gick så bra, men nu är vi tillbaka på noll igen typ. haha lyckat. Blir allt till att pallra sig dit imorgon igen. Fick tillbaka tentan i idéhistoria också, gick bra. Så jag är supernöjd.

Fick planlösningen mailad till mig nu. Ska till badhuset strax och visa den för älsklingen. Han har rast och då blire pizza. Jag ska bli tjock och fet. Nej, ska faktsiskt träna ikväll så då får man faktsikt unna sig sådana onyttigheter.

Längtar så <3333 Det är väldigt mycket bra nu ;D

Enjoy

You will be fine tomorrow
The sun will rise again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0