Allt mitt godis

Nu kommer den eviga frågan när är halloween egentligen? Ringde nyss på dörren för andra omgången. Står tio stycken utklädda barn. Tio stycken! Två hade väl varit okej men tio stycken. Godis eller bus?! Som om man har något val. Förmodligen kommer det komma en omgång nästa vecka också men då är jag i London, så synd där!Allt mitt godis som jag skulle äta ikväll. haha. Knäckttjej_88. Kanske tur det eftersom jag fortfarande inte kan träna. Åh, man är aldrig så sugen på att träna som när man inte får. Tänker att sen ska jag börja att träna seriöst. Troligt att det blir något med det.
Ikväll blir en lugn hemma kväll. Är trött och vill bara sova fast klockan inte ens är åtta. Karin har nyss prakatt på mig hur mycket som helst som kan vara bra att ha när man flyttar. Mitt rum ser nu mera ut som ett lagar. Jag har hur mycket som helst att ta itu med men orkar inte. Har kommit en ganska bra bit idag i alla fall. Mycket är jättekul men sen så kommer de tråkiga bitarna som att rensa ur garderoben och skor. Jag kan ändå inte slänga något och det kommer att bli hur mycket som helst så jag skjuter upp det så långt det bara går. Jag är en sådan där människa som sparar allt. Kan vara bra att ha någon gång.

Nej, du blir det lite Grey's för min del!
Ha en bra kväll vad ni än gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0