Despret

Skulle egentligen till Sofie ikväll, vi skulle lagat mat och sett på despret. Men jag mår kasst. Tror jag håller på att bli sjuk. Känner mig lite febrig. Orkar ingenting. Har inte tid att vara sjuk nu. Sitter och förbereder det sista för den muntliga presentationen nu. Ska bli skönt att släppa det och gå vidare. Börja på något nytt. Samma saker alldeles för länge är ingen höjdare.
Imorgon blir det skolan och lite jobb också. Länge sen jag jobbade. Pengar behövs alltid. Behöver så mycket som man inte tänker på nu när man flyttar. Känns som när man har alla de större möblerna så har man allt. Glöm det, massor med småsaker man inte tänker på som kostar massor. Idag köpte jag två omgångar kökshanddukar. Skitsnygga. Kameran läger av med jämna mellanrum och just nu kan jag inte koppla in den till datorn. Bra där. Någon bild blir det alltså inte. Men imorgon eller på torsdag kommer min nya mobil och den kameran ska vara typ lika bra som min digitalkamera så det kvittar väl. Trött på grejer som går sönder bara.

Despret nu gott folk!

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

DH är dagens höjdpunkt :]

2007-10-23 @ 21:17:55
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0