Det är skrämmande

Det är skrämande stökigt i mitt rum just nu. Kanske är därför jag sitter här, för att slippa ta tag i det. Det är grejer precis överallt. Kommer inte kunna att sova här inne på bra många timmar. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har hur mycket saker som helst. Hälften använder jag aldrig och då menar jag verkligen aldrig. Kan bara inte slänga sakerna. Har någon slags relation till dem och det går bara inte. Kommer säkert till användning någon gång men det vet jag att de inte kommer att göra. Jag menar jag har fyra omgångar kläder som jag kan ha när jag ska måla. Hur ofta målar jag. Typ aldrig. haha.
Har börjat att packa ner mina kläder i säckar. Kläder som jag inte skall använda fram till London resan eller där. Gör svårt att bestämma sådant innan så det blir att allt bara ligger på sängen istället. Usch. Men jag måste vill helst bli klar imorgon så hela dagen på tisdag kan ägnas åt Ikea.
Nej, nu ska jag göra ett ryck innan parlamentet. Hoppas min nya favorit Björn Gustafsson är med.
Ha en bra kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0