God morgon

Idag är det fredag, första dagen på helgen. Ska snart gå upp och äta frukost, snart.

Halv två idag ska vi titta på lägenheten. Spännande. Tyvärr kan varken pappa eller mamma följa med. Skulle kännas bra att ha med någon som tycker till åt mig. Känns som varken jag eller Robin kommer se allt som man borde se. Hans mamma ska med i alla fall och det är bra det. Jag får väl ta kort och skicka till min, så går det när man har mamma i Umeå.

Sen i lite senare kommer Frida och hämtar mig, ska till tågstationen och hämta ut biljetterna och ta en liten roadtripp. Hon tog ju körkort i fredags :)
Kvällen blir hemma, pyssel och packning. Imorgon åker ju jag och Frida till Falkenberg och hälsar på Hanna. Ska bli riktigt kul.

Vad händer för dig i helgen?
Kramar!
Kommentarer
Postat av: sush

Det låter ju jättemysigt :)
Själv ska jag vara barnvakt till min kära lillasyster..!

2007-10-19 @ 13:20:25
URL: http://mestmode.blogg.se
Postat av: anna

har också alltid tyckt det varit tryggare att ha med nån förälder som tittar med på nytt boende och frågar viktiga saker om avlopp och sådant där..haha

hoppas du gillar lägenheten!
kram!

2007-10-19 @ 15:07:12
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0