Hairspray


image21

Bio idag igen, denna gången stod Sara för sällskapet. Long time no see, så går vi och sätter oss i en biosalong. Filmen var i alla fall hur bra som helst. Rekomenderar den verkligen! Se den! Hairspray hette den. Musikalfilm. Man blir så sugen på att dansa och sjunga när man ser sådant där men jag kan inget av det så det kanske är bäst att jag låter bli. Överlåter det till andra. Men verkligen, sen den!

Annars idag har jag varit i skolan skulle lämna in vårt projekt. Tydligen var man tvungen att ha hela gruppens personnummer och alla var tydligen tvungna att skriva under att de hade deltagit i arbete. Det är bra att man får reda på saker i tid. Men nu blev det som de blev. Jag och Anton skrev under iaf.
Sen kom baby hem till mig, mysigt. Åkte in till stan sen och åt baguett på Sjöqvistens. Bästa baguetterna finns där, jag lovar. Gillar när man får välja själv vad man vill ha i. Jag mötte Sara och han åkte till Forshaga på innebandy träning. Hörde att de hade spännade derby mot Skattkärr imorgon. Hoppas för mig egen skull att GS vinner matchen. Haha. Men nu blir det lite plugg och städ ett tag innan det blir Grey's. Har verkligen fastnat. Snart har jag säsong två också. Kommer inte klara av att titta i TV fart när jag är i kapp utan fortsätta till säsong fyra av bara farten. Hörde att Rickard har den hemma ;)

God natt!
Kommentarer
Postat av: Serena

Ja, jag tyckte också den var rolig men inte mer än så måste jag nog medge.. Faktiskt ganska besviken, trodde den skulle vara roligare, kanske var det så att jag hade höga förhoppningar om den..

2007-10-11 @ 21:56:29
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se
Postat av: Louise

Fin blogg :)

2007-10-12 @ 15:29:49
URL: http://louisehellgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0