Imorgon är det måndag

Sista helg dagen idag, imorgon börja skolan igen men jag är ledig hela veckan. Okej, jag har inga föreläsningar att gå på men jag har ett stort arbete som skall vara inne nästa måndag så jag har en del att göra ändå. Skönt att få göra det när man vill och hur man vill i alla fall, fördelen med att arbeta ensam. Imorgon ska jag i alla fall till skolan och söka litteratur så jag kommer igång ordentligt. Duktig tjej!
Annars i veckan blir det lugnt, ska försöka träna lite. På onsdag har de sagt att de ska ringa och boka tid för lägenhetsvisningen också. Hoppas den blir av den här veckan och att allt är bra så att vi flyttar in den första november. Eller får nyckeln den första november för det kan inte bli någon inflyttning då för jag är nämligen i London med pappi och Jennie då. Har mycket att se framemot ett tag framöver. Vi håller på att kolla runt när det gäller saker att göra och se i London. Något man inte får missa?

image22
Kommentarer
Postat av: Anonym

missa inte all shopping ;) tack förresten för hjälpen med youtube-klippen! :)

2007-10-14 @ 16:33:01
URL: http://lindabr.blogg.se
Postat av: Anonym

jo sant ;/ men kul att fönstershoppa också;)
jo den har varit bra! impulsiv! din då?

2007-10-14 @ 17:24:52
URL: http://lindabr.blogg.se
Postat av: Ida

Vill också åka till London. hoppas du får det trevligt.

2007-10-14 @ 17:59:20
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0