Imorgon, imorgon, imorgon

Riktigt trött är jag nu. Massor med skolarbete har jag att göra för jag åker till London på tordag morgon och har därför inte torsdag och fredag på mig. Ikväll är det träning också. Min andra innebandy träning någonsin. Karriären går spikrakt uppåt. Kunde inte träna förra veckan och får egentligen inte träna idag heller men det skiter jag i. Jag vill. Får ta det lite lugnt helt enekelt. Missar despret också därför såg jag det förut. sånt missar man inte bara.

Idag har jag och älsklingen varit på Ikea och shoppat lite. Massor med små saker till köket. Jag fick papperskorgen med lock på till toan. haha. Ikea är mitt favoritställe. Kan bara gå runt där och drömma. Inreda lite i tankarna. Lite svårt dock då vi inte har bestämt färg på tapeterna än. Men det är väl dags för det snart. Imorgon får vi lägenheten!!!Hur kul som helst. Hinner inte flytta så mycket dock eftersom Robin jobbar kvällen och jag också jobbar. Sen måste jag packa inför London har inte packat något än. Hur varmt är det ens där nu? Har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller med mig? Skor? Sen är det skolarbetet också. Har en hel del att göra för jag hörde att det gick bra i skolan idag. haha. Jag orkar inte mer. BLÄääääÄää. Kände mig himla mogen där. Ucsh.
 
Nej, nu är det dags för träning. Om jag hittar några kläder, har packat ned allt.
Ha en bra kväll!
image63
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0