Jag letar och jag letar

Kom nyss hem. Har varit på stan med Rickard en stund efter skolan. Köpte knästrumpor gråa. Kommer bli bra under stövlarna. Letar efter en vit halsduk. Stor ska den vara, i bomull och så där bred ni vet men de är verkligen slut överallt. Finns i lila och senapsgult kvar. Den lila är snygg men passar inte alls till min bruna jacka. Senapsgult ska ju vara höstens färg men mot brunt blir det lite kissbajs. Moget sagt. Men så är det vill ha en vit. Hoppas verkligen att de kommer in snart.

Ska läsa lite i nya Cosmo som kom idag innan jag sätter igång med genus och psykologirapporten. Vill verkligen inte, känner mig inte alls motiverad men det ska vara inlämnat på måndag så det kanske är dags att börja nu. Grey's anatomy väntar på mig där nere också. Känns som det lockar mer. Har börjat se det nu, lite efter alla andra så där. Är verkligen hur bra som helst även om jag har lite svårt för blod och sånt.
Nej, dags att sätta igång så jag kommer någon vart. Är så mycket jag borde göra. Ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev mörkt, med slingor i lugg och på ena sidan:) å klippa topparna ! :)

2007-10-10 @ 20:47:55
URL: http://lindabr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0