Jag roar er

Bara för att jag borde plugga, gör allt för att slippa. Svara du med vet jag!

Hur svarar du i hemtelefonen?
Frida
Hur svarar du i mobiltelefonen? Frida, alternativt bara Hej
Ringer det mycket till dig? "Hej, det är Birgitta från hemtjänstenshus!" Så svar ja
Ringer du mycket? Hatar att skicka sms så jag ringer hellre
Vem ringde du senast? Hmms, Anton i fredags kväll
Hur mycket pengar har du? Man vill alltid ha mer
Senast kramat och när? Robin igår kväll
Antal timmar sömn inatt? 10 kanske
Sov du ensam? Ja :(
Vem sov du hos senast? Robin
Vem sov hos dig senast? Robin
Vem vet mest om dig? Mkt Robin nu, alternativt mammi då
Vem vet du mest om? Robin
Vad ser du fram emot? Lägenheten och London ;D;D
Vad vill du ha just nu? Frukost och ledigt
Vem hånar du? Många mohahah nej då jag är snäll
Vem längtar du mest efter? Just nu mamma midsommar sist så
Vem vill du helst slippa? Are Kjeang och alla hundra miljoner små arbeten
Vem stör du dig på? Orka, ingen sådär allmänt hela tiden mest ibland då det händer ngt
Vem vill du sova bredvid inatt? Bobbs
Vilken buss åker du oftast? Linje 2
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Somfaen
Har du varit kär? Är det
Är du kär nu? I den bästa
Är du en bra partner? Skulle kanske inte orka med mig själv men har haft pojkvän i över 2½ år så
Har någon varit otrogen mot dig? nope
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nope
Har du varit otrogen? Nope
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Det andra isof
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja
Vad åt du senast? Korvstroganoff och ris, skitlänge sen juh frukost blir
Är du polare med grannarna? Njaej, det är småbarn men visst
Har du varit på ett party? Ja
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? 2 i Umeå, en på badhuset kanske och en hos sin pojkvän
Vilken tid gick du upp imorse? Har inte gått upp än
Vad gjorde du kl 2 inatt? Såg på Grey's
Vad är det första du gör på morgonen? sätter på snozzze
Vad ska du göra efter det här? Frulle
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0