Jag vill också vara sådär smart ;)

Kom nyss hem från Forshaga, blir inget unionen eftersom ingen vill skjutsa mig :/ (Pelle) haha. Kanske blir en hel vit helg den här helgen var ett tag sedan och det kanske är bra. Måste verkligen plugga både lördag och söndag fattar inte varför jag skjuter upp det så har vetat detta i fyra veckor. Åhh jag blir så trött på mig själv. Matchen slutade iaf 9-8 till GS efter förlängning. Tur det.
Blev inget Ikea för mig och Sofie, missade första bussen sen orkade vi helt enkelt inte. Hängde på stan istället. Hon köpte skor och jag länsade apoteket. Kängor köpte hon, tänkte ta ett par i rosa först men blev de beigea tillsist iaf. Kängor ser ofta ganska klumpigt ut om man inte som Sofie har världens minsta fötter. Det är verkligen hur gulligt som helst. Hon såg ju kängorna som citat "En livstids investering också" hahah. Jag fortsatte min halsduks jakt men de är verkligen slut överallt, Någon som fler ställen som har sådana? Vita i bomull? Länsade apoteket iaf, borde skaffa klubbkort där, om det en finns något. Nya apoteket shop. Dag och nattcreme, salvor, bomullspads, idomin läppbalsam allt sånt där köper jag där. Köpte upp mig på ipren också. På de nya förpackningarna har de blindskrift. Smartigt. En del männsikor är så sjuksmarta. Skulle också vilja komma på nåogt sånt där bra och självklart. Uppfinna något som alla behöver fast dom inte vet det typ blixtlåset, sen ska jag bara resa. Vore drömmen.
Fick ett nyss Orrefors glas av Robins pappa idag igen. Han har börjat att samla åt mig. Blå droppen eller något tror jag de heter de är jättefina. Har nu tre stycken två vinglas ett champangeglas och det jag fick idag ett vattenglas om jag behöver det till vinet. Dessa ska lätt stå i mitt finskåp när jag flyttar. Synd bara att jag inte har något finskåp. haha. Kanske inte prio ett just nu men i framtiden.
Nej, nu ska jag ta med mig täcket mysa till det rejält och vandra ned till TV:n och göra familjen sällskap. Ha det bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0