Längtan, ikea och utgång

Var på Ikea igår. Hittade massor, köpte ingenting på Robins order. "Bättre att gå en dag och ta typ 15 sådana där gula kassar och köpa allting., du och min mamma får gå hit." Bra, då tar vi ditt kort sa jag. Så funkar inte jag normalt, köper lite då och då när jag hittar något vilket oftsast är alltid men det är inte kul att komma hem tomhänt. Småsaker blir det ju jämt. Alltid något. Hittade iaf värsta goa sängen och soffan. De blir nog. Men vi får se. Stora grejer det där. Jag vill ha en stor och go soffa och fin ska den vara. Massor med kuddar vill jag ha. Men jag är banne mig student. Får ta det lite pö om pö. Längtar sjukt mycket i alla fall, du och jag, baby!

Jobbade kvällen igår. Lovade att jag skulle komma och hälsa på hos Pelle när jag slutade, var förfest där alla skulle ut sen. Han bor  typ 400 meter bort och jag tänkte att det kunde vara lite trevligt att gå dit och hälsa så kunde jag gå hem sen för jag var intet sugen på att gå ut. Men så blev det. haha. Så nu ligger jag här i sängen sleten. Men det var kul igår så det är okej. Ska gå upp och göra mig en riktigt god frukost. Koka ägg och värma baguetter. Ska till Gjutaren sen och döma handboll hela eftermiddagen. Har sagt att jag inte ska döma så mycket i år. Men när de ringer och frågar och säger att det knappt finns några domare kan jag inte säga nej. Blir en myskväll med Sofie ikväll. Kanske biljard och lite vin.

Ha det bra idag! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0