Min favorit är hemma igen

Hej!
336489-54
Kom nyss hem. Har klippt Antons peruk. Marlyn Manson blir på kändisfesten. Köpte en på stan i måndags, svart men håret gick till höfterna och det är inte riktigt meningen. Svart page, bakåt slick. Jag säger att jag skulle ha gått frisör. Nej, jag trivs gör bra. Frisör skulle jag inte gått.
Annars idag hade jag min muntliga redovisning gick helt okej. Ska skicka in den imorgon så är det klart sen!  Härligt! Har jobbat på morgonen, länge sen sist. Det var ganska kul. Alla tanter såg att jag hade färgat hårt. Så goa är dom, sa att det var länge sen sist. Sen satt den en tant och surade. Hennes ex-man fyllde år idag. Han var Skorpion, hon hatade skorpioner och skoripioner var elaka. Snälla Frida, passa dig för skorpioner. Fråga så fort du träffar någon, är de skorpioner så går du bara. Det vore något. Nu luktar det mat från köket. Ska äta strax.

Ikväll ska jag träffa Simon :D:D I agusti sist. Har saknat honom. Ska blir riktigt kul. Få höra hur han har det i Norge. Min favorit. Nog en av de bättre vännerna man kan få.

Kramar!
Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jaa det är lite roligare att se lite mer moderna låtar...som sist. då var det mkt bra låtar. sånna som ligger på top listan nu ungefär. det var kul att se. men de måste ju variera sig. de förstår man ju!

2007-10-24 @ 19:56:38
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0