När man längtar hemifrån

Lagade lasange nyss, allt för att få matlådor att ta med till skolan. Är så dålig på det, mycket enklare men dock dyrare att köpa mat. Men jag har lovat mig själv att jag ska bli bättre. Problemet är bara att jag har så dålig fantasi. Kommer inte på något nytt att ta med och jag är ganska trött på kötbullar & mackaroner och pastasallad vid det här laget. Imorgon blir det i alla fall lasange. Någon som har några enkla och goda förslag på matlådor?

Pratade med Malin igår om lägenheten också. Har ju sett planlösningen och huset men inte varit inne. Planlösningen verkar perfekt. Två rum och ett kök som mitten rum, ganska stor balkong. Sen ligger den mittemot hissen också och det är bra. Tro mig efter att ha jobbat på Orrholmen hela sommaren så vet jag, de som bor närmast hissen hör den inne i lägenheten. Jag skulle aldrig palla.
Vi skulle egentligen ha fått kolla på den nu i veckan men de hade ringt och sagt till Malin att de var upptagna och det passade bättre nästa vecka. Så då får vi se. Är jättenyfiken. 31 oktober ska de vara helt ute i alla fall och den ska vara ledig. Inflyttningsdatum bestäms efter att besiktningsmännen har varit där och kollat. Förmodligen kommer vi att få välja ut nya tapeter osv. Det vore drömmen. Vill vi ha den så är den vår! Jag längtar!

Ikväll blir det träning och desprete housewives
Ha det!



image19
Jag är sugen på en sådan här jag, en shläsong eller hur det stavas.
Men den jag vill ha ser inte riktigt ut så här. Har inte hittat den perfekta än.
Satt i en skitsnygg hos Pelle men det fnns ju inte att få tag på mer.
Den ska vara naturvit  i alla fallså man kan förändra ofta med kuddar och filtar.
Kommentarer
Postat av: emelieu

svar: ingenaning, men man vill ju inte tro att någon ljuger om något så hemskt.. tänk vad många som isåna fall lider av det på riktigt som såras.

2007-10-09 @ 18:16:53
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: emelieu

svar: det är just det jag menar, vad tjänar människan på det, cancer(?) det är så många man känner/vet som har det eller haft, att ens ljuga om en sån sak.. blir så arg..

2007-10-09 @ 18:26:07
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: emelieu

svar: det har du rätt i, svergie har ganska gott om idioter..

2007-10-09 @ 18:35:31
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0