Nu är det helg igen

Fredag idag, helg igen. Ska bli riktigt skönt. Projektet är klart och inlämnat så nu ska jag bara njuta. Blir en lugn helg. En stund till Ikea med Soff snart, lär väl bli en tur på resten av Bergvik också. Hört att det är tio procent rabbat på HM som medlem nu och en stickad kofta vore inte helt fel. Vill ha en sådan där med inflätat mönster och lite längre, till rumpan typ. Men hittar ingen som jag tycker är perfa. Får helt enkelt fortsätta leta. Innebandy ikväll och sen får jag se om det blir en sväng till Unionen. Får se. Beror på hur lång tid den matchen tar.
Blåser idag, svinkallt är det. Usch, sitter man i lä är det väl någolunda okej men höll på att för frysa när jag gick till bussen förut. Men inte riktigt vinterjacka dags. Sett några som gått runt i riktigt varma saker i stan men det blir nog lite för varmt. Nej, nu blir det varma bullar och mjölk till Grey's för att tina lite.

Sen två grattis till både STINA & FRIDA som tog körkort idag!!!

Kommentarer
Postat av: Serena

Nja, jag vet en film som heter freedom writers, med Hilary Shwank. Den är riktigt bra!

2007-10-12 @ 15:04:40
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0