Nu vill jag inte mer, men denna vill jag ha

Jag är sjuktrött på att plugga nu vill jag ha det ledigt. Känns som jag inte gör något annat. Just nu är det så mycket att jag verkligen inte hinner med något annat och det är inte kul. Känns som om nästa kurs kommer att bli lite bättre och det gillar vi.

Idag har jag färgat håret också. Lägger nog upp en bild sen. Har aldrig varit så här blond. Men jag är nöjd :)

Funderar på en ny mobil. Var inne hos Sara på tre idag. Snart kommer de med ett nytt abonemang som har inbakat att man får ringa gratis till hemtelefoner och andra med tre samtidigt som man får mobilen gratis, nu ringer man bara gratis till tre och får betala för mobilen så jag väntar allt i några veckor till. Gillar min samsung, vill egentligen inte byta men för att ha abonemanget så måste jag. Alla byter ju från halebop nu så jag blir ruinerad och ingen vill ringa mig heller eftersom det är så dyrt. Jag brukar vara ganska bra på att prata länge.
Funderar på den här:
image41
Den jag såg i tre butiken hos Sara var visserligen lila men den här var sjuksnygg den med, vad tycks?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0