Skräll att jag gick på en telefonförsäljare.

Känns typiskt mig, ringde en telefonförsäljare till mig alldeles nyss. Självklart köpte jag en ny mobiltelefon. En lila, sony ericsson k770i. Den jag skrev om förra veckan. Var i tre butiken hos Sara och kollade på den mobilen och det abonemanget och nu fick jag 3 månader gratis dvs. 600 spänn. Jag är nöjd. Men blev säkert lurad. Alex som tipsade om mig. Msnade honom lite sen:

' Fridis ! säger:

ALEX!!!!!!!!

alex ! säger:

hahaha

' Fridis ! säger:

jag köpte en jävla mobil

alex ! säger:

hahahahahahhahahah

alex ! säger:

va bra

' Fridis ! säger:

hoppas du fick ngt för det

alex ! säger:

300 sms

' Fridis ! säger:

jag bjur

alex ! säger:

hahahah

alex ! säger:

va kul då

' Fridis ! säger:

hade kollat på samma hos sara

' Fridis ! säger:

idag!

' Fridis ! säger:

men nu fick jag tre månader utan kostnad

' Fridis ! säger:

det är nice

alex ! säger:

prefekt

alex ! säger:

de är lungt jag bjur på den också

' Fridis ! säger:

shyrre

' Fridis ! säger:

jävlar vad jag ska fylle ringa till dig nu

alex ! säger:

ja de hoppas jag


Så idag har jag alltså blivit med ny mobil och lägenhet. Nu ska jag nog ligga lågt ett tag nu. HAHA

Kommentarer
Postat av: Jennie

Svar; Sylt är ett måste men resten fixar vi ska du se! ;) Thaaanks my dear!
Lurad av en telefonförsäljare?! Hur känns det? ;)

2007-10-22 @ 18:20:18
URL: http://jenniecarolina.blogg.se
Postat av: malin

okeej :) hihi. jaa jag går sista året , samsam ;P sedan blir det fastighetsmäklarlinjen :D förmodligen ;) hehe trivs du med det du läser ? :)

2007-10-22 @ 18:50:40
URL: http://malinljunggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0