Skräll att jag var där.

Bankrån i Karlstad idag. Läs om det här
Hade precis varit och skrivit på hyreskontraktet, Robin skulle jobba och jag tänkte att efter sisådär två veckor är det dags att hämta min cykel som har stått på konsum på Norrstrand skulle hem och äta lunch. Tog vägen förbi lägenheten. Ville bara titta lite då otippat det springer för bi en man med yxa och rånarluva. Sen blev det total kaos. Polisen kom, jakt och grejer. Fick stanna där i typ två timmar. Polisförför. Höll på att hungra ihjäl.

Men i alla fall dagens stora händelse är att hyreskontraktet är på skrivet och allt är klart. Inflytt sker första november. Det vill säga på torsdag. Jag ska till London då så det får väl bli efter helgen. Shit asså. Ska betala första hyran nu. Känns hur bra som helst men jag har fjärlilar i magen. haha. Nu blir det snart en heldag på Ikea. Jag längtar. Måste börja packa nu. Rensa ur.

Nu ska jag åka till Soff och laga tacos. Får se om det blir myskväll med idol och prison break eller utgång. Vi är lite sletna sen igår. hahah

Ha en bra kväll!



So, i won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate, i'm yours
Kommentarer
Postat av: Fridaa :D

HAHAHAHAHAHA FY FAN VA KUL!!!! låter som en dålig film eller nått!! HAHA ! :D men fan va gött med lägenheten !!! får hälsa på :D:D pusspsus

2007-10-26 @ 18:38:20
Postat av: Frida

Jag lovar det var rätt läskigt. Men det var typ som en dålig film. hahah. Ja, jättekul. Jag längtar så. Klart du ska! God natt! puss

2007-10-27 @ 02:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0