Slide

Att vara ledig är nog bland det bästa som finns. Helt ledig. Ingen skola, inget jobb. Inget. Vet inte när det hände sist. Underbart. Visserligen har jag en hel del att packa i ordning och fixa med men det känns så kul att det inte gör någonting.



And I'll do anything you ever
Dreamed to be complete
Little pieces of the nothing that fall
Oh May, put your arms around me
What you feel is what you are
And what you are is beautiful
Oh May, do you wanna get married
Or run away


Du och jag baby <333
Kommentarer
Postat av: soffiproppan

packa packa packa.. snart bor du typ 500 meter från mig! wiiie

2007-10-27 @ 12:33:53
Postat av: Frida

Snart så. Nu har jag lakan så du kan komma och sova över iaf. Det har Karin sett till. hahah jag kan ha många gäster

2007-10-27 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0