Somliga är galet snälla

Jag tror inte riktigt på det här med elaka männsikor.
Jag tror inte att det finns någon som är rakt i genom elak.
Lär man känna en männsika, kommer lite närmare ser man att ingen kan bestå av bara ilska.
Sen är ju frågan om man gillar männsikan eller inte. Det har ju oftast ingenting att göra med om den är snäll eller inte. En del gillar man bara inte men de behöver inte vara elaka för den sakens skull.

Sen finns det männsikor som är galet snälla också.
Nästan lite för snälla.
Man undrar lite smått vad man har gjort för att förtjäna sådan männsikor i sin omgivning.

Du är en av dessa galet snälla.
Du gjorde min dag nu när du ringde.
Jag ska försöka vara lika snäll tillbaka.







Det var djupt. Tillräckligt djupt för idag.
Nu ska jag iväg och träffa min babe!
Kramar
Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe aa det är det nog ;) han med vita handskarna ;p lycka till med håret!½

2007-10-05 @ 20:17:54
URL: http://lindabr.blogg.se
Postat av: Frida

Go han ;)

2007-10-06 @ 11:16:33
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0