Spakväll och utgång

Sitter här och väntar på Sofie. Hon kommer snart, vi ska ha spakväll med lite prison break sen blir det förfest hos Pelle och utgång sen. Riktigt sugen faktiskt kommer bli skoj.

Sov borta halv denna dag med. Skräll. Imorgon ska jag vara i stan elva, tycker det känns tidigt. Meningen är att man ska plugga åtta till fyra. Det blir det inget med. Hemstudier är verkligen inte min grej. Jag gör det sen är en rätt vanlig tanke. Måste bättra mig. Men arbetet är inlämnat och klart och nu är jag ledig veckan ut!
Jag och älsklingen var på tog en sväng och letade grejer till lägenheten. Hittade en riktigt fin soffa. En såndär med schläsong. Stavas kanske inte så men, Får se om det blir den. Riktig go var den. Vi blev sittandes en bra stund. haha. Massor vi behöver kollade, sängkläder, överkast. Hur mycket som helst. Gör kul är det. Tog lite bilder med kameran på mobilen för att testa den:

336489-60336489-59


Nej nu kommer min goding så ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0