Tisdag morgon

Kom hem nyss, är trött som bara den. Funderar på frukost snart.
Dålig självdisiplin hörde jag. Pluggar ingenting fast jag vet att jag borde.
Kommer bli att jag sitter sista kvällen den här gången med. Skräll.
Hinner inte det egentligen. Ska till Falkenberg med Frida till helgen.
Se hur Hanna har det.
Ska träffa Persson en sväng på stan sen. Trevligt, trevligt.
Nej, nu ska jag gå ned och göra mig en riktigt god frukost.
Ha en bra dag!

image26


Också ringde de nu och frågade om jag kunde jobba hela helgen. Ska bort typ två helger i höst. Hela helgen, ger rätt mycket pengar det med OB och allt. Jag lovar det kommer behövas om vi flyttar. Typisk. Men de hr ju inte glömt mig i alla fall :)
Kommentarer
Postat av: jessica

ja vissa är så roliga:)

2007-10-16 @ 11:59:21
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0