Värt

Usch, tidig morgon idag. Tycker att det är jättejobbigt att gå upp nu när det är så mörkt ute vill bara stanna i sängen och fortsätta sova. Kom till universitet typ tjugo i nio. Lyssnade på när de andra i gruppen hade muntlig redovisning, precis samma som jag hörde dem öva på igår, de vek inte ett ord. Åkte hem tio över nio. Värt.

Nu ska jag plugga 10.00 - 12.00 verkligen vara duktig och plugga hela tiden. Lycka till! haha ska nog gå upp och stänga av det trådlösa.
Ska träffa älsklingen sen, jag vill till Ikea men får se om han har någon större lust med det. Finns så mycket jag vill ha där. Jobbar ikväll. Usch, vill inte men måste. Pengar är alltid pengar. Får se om det blir utgång för mig och Sofie sen eller om vi tar det imorgon. Hörde rycktas om musik quiz på rumpan bar. Har hört att det ska vara riktigt roligt.

Ha det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0