You will be fine tomorrow, the sun will rise

Först och främst vill jag säga Grattis Persson körkort igår ;D;D
Gud så bra ;D

Ätit några bullar idag, så här på kanelbullens dag? Jennie hade bakat när jag kom hem. Supergoda ;D

Idag har jag varit i skolan och gjort äggröra ordagrant, sen åkte jag hem till älsklingen och mös en stund. Innebandy träning för honom nu och mest slappa för mig. Är galet trött. Ska nog gå och lägga mig snart så att jag pallar att gå upp imorgon. 

Tycker att ni ska ta och lyssna på den här låten. Goodbye - Audio Adrenaline
Tror att den killen har väldens underbaraste röst. Skulle gärna få sjunga god natt visa för mig.

Men sov så gott nu ska i alla fall jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0