Fantastiska jag har lyckats igen

Sofie duschar, Persson kommer snart och  jag sitter här, ska börja göra oss i ordning lite snart.
Ska möta Anton och gänget utan för blue moon vid sex.
Soff och jag var en sväng på Bergvik förut, köpte ett par svarta stuprörsjeans. Skitsnygga, dom blir ikväll.
Lyckades med bragde att ha sönder en cider inne på Vero Moda också;
-Frida, det droppar lite ur din väska. Cider i hela väskan. Så himla typiskt mig. Snabbt in på toan, så om ni undrar vad det gröna bredvid toan är så är det cider, inget annat. Väskan står också där. Träningsväska eftersom jag skulle ha med ombyte och så från skolan. Trasig överallt så det var en bra anledning till att slänga den och köpa en ny. Tur att inga kläder blev blöt iaf : ) Nu ska jag locka håret, ha det ikväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0