När man längtar hemifrån finns Ikea

imorgon är det måndag, ny vecka. Jag skulle banne mig inte banga på helg ett par dagar till. Jobbade idag, gick bra. Söndagar är alltid lika lugna inget tvätt och städ, satt mest och skrattade åt Linda och Inez. De kom med massor med bra tips om hur vi ska fixa lägenhet och hur man ska inreda. Jag längtar så sjukt mycket. Hoppas verkligen denna är fin. Om vi sen får vara med och välja tapeter osv. vore det drömmen. ÅHHHH vad jag längtar.
När jag kom hem från jobbet ville Jennie till Ikea och jag var väl inte direkt sen att hänga på. Jag gillar att gå runt där och inreda den lägenhet som jag inte har. Tror det där är ett ställe där man skulle kunna spendera hur mycket pengar som helst. Köpte iaf jättesnygga kökshandukar, lila randiga och matchande grytlappar. Lovar att köket kommer vara rätt eller något så att det inte matchar för fem öre. Köpte även lite otippat som Jennie slängde i kassen två rivjärn. Ni vet såna där praktiska som har en burk under så att det inte bli ost överallt.
Köpte även garderobs förvaring. Komplement heter den. En galge som det typ hänger ner en massa ringar ifrån. Se bilden. Där ska jag iaf hänga halsband och skärp. Är så trött på allt som ligger överallt och framförallt på halsband som trasslar sig. Blir nog bra!


Sovmorgon imorgon. Blev inte så mycket av det i helgen så det ska bli skönt. Börjar kvart över ett imorgon. Har bara fem timmar i skolan den här veckan. Antagligen en hel del att göra hemma och med gruppen. Sista och betygsgrundade uppgiften i ritteknik ska in på torsdag ochh projektet bör vara klart på fredag. Slutar tre imorgon sen följer jag nog med älsklingen till Molkom. Mys.
Men nu ska jag gå och se Christian Luuks nya program ni vet det där när man ska spela upp musikvideos som har betytt mycket för en.

Ha det bra!







Kommentarer
Postat av: Hanna

TJA!! jaa snart kommer ni ! fan va kuL! nja det finns inte så jävla mkt att göra måste jag säga men va fan vi får la hitta på nåt :) scrubs är en tv-serie som ääger =) !! hare gött PUSSS

2007-10-01 @ 16:00:48
Postat av: Frida

Jo, men det var jag juh. Trodde du hade köpt det :P Vad händer i Falkenberg i veckan då?

2007-10-02 @ 14:52:15
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0