my new camera

336489-182
Igår slog jag på stort med pappas hjälp. Eller det gick till som det brukar göra, precis som det gjorde med datorn; jag väljer ut några stycken jag tycker ser fina ut som jag skulle kunna tänka mig, pappa spanar in dem pratar med försäljarna, vänder sig om till mig: Den blir det, du kan välja färg och betala.
Men jag är nöjd, för är den inte dyngsnygg så säg. Sen är det en bra kamera också. Casio ex-z80 heter modellen för den som bryr sig om sånt.

Tog lite kort igår när mina favisar var här på drinkkväll. Blev arena och Mange Schmit sen. Riktigt kul hade jag,
Idag är jag lite bakis vilket betyder en hel dag med lost i sängen, alternativt kommer jag att flytta mig till soffan någon gång i eftermiddag.

Ha det
Kommentarer
Postat av: katta!

den va nice du! gött å kunna ta lite mningelbilder nu heehe!
Ja. fy fan, man
mår som man förtjänar!!!

2008-04-27 @ 12:30:15
URL: http://katie03.blogg.se
Postat av: Sara

Du får skicka dom bilderna till mig! Stan onsdag?? :)

2008-04-29 @ 09:28:26
URL: http://prieditis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0