Om att vara en klumpeduns

Jag tror att jag är världens klumpigaste -  utan konkurrens.
I alla fall världens slarvigaste. Alla mina grejer försvinner. Jämt.
Det senaste jag har tappat bort är min internetdosa, vilket iof inte är något större problem. Nu får Robin betala alla räkningar. Moahaha.

I fredags var jag och simmade med Linn. Glömde min sminkväska på badhuset. BRA BÄTTRE BÄST!!! Så jävla klumpig. Den måste vara där har letat igenom hela lägenheten. Den finns ingenstanns. Badhuset har min kära pojkvän kollat igenom då han hänger en hel del där.
Jag är så arg på mig själv, det är så klumpigt, sen är det såååååå dyrt. Det var inte så att jag hade med mig allt smink men det där favvo sminket man använder varje dag och nu behöver jag nytt. ÅHHHHH

Sen blir jag äcklad också. Om sminket inte finns bland kvar glömda grejer måste någon ha tagit det. UUHHHH vad äckligt. Jag skulle aldrig ta någon annans smink. Usch. Man har ju ingen aning om vad det är för person. Äckligt, äckligt, äckligt.

Hoppas den dyker upp hemma på något otippat ställe snart. Skulle bli så glad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0