Tro fan att jag gick och vann!

Idag var det en sådan där plojdag på skolan.
Det betyder massor med företag är därför att presentera sig och ragga arbetskraft. Studenterna är därför gratisgrejer och tävlingar. Jag drog med mig Sara, hon pluggar inte ens. Men man missar inte sådana här dagar.

Jag vann! Ett guitar hero 3. Har gått och funderat på att köpa ett länge, har liksom inte blivit av.
Men, nej det behövdes inte. Himla tur att det var till xbox360 också efter som det är precis vad jag har.
Nästan lite för bra. Lite nöjd tjej!

Mitt liv handlar lite för mycket om TV-spel just nu. Imorgon blir det TV-spels kväll efter jobbet. haha

   
image172
Kommentarer
Postat av: maja

hört att du bjuder hem mig snart ;)

2008-04-03 @ 23:23:01
Postat av: Frida

Welcome whenever ;)

2008-04-04 @ 00:05:27
URL: http://fridaos.blogg.se
Postat av: Anna

HAHA Fasen va bra;) Då tycker jag vi kör en 2 player karriär du å jag, kommer över med gittaren vettu;) GRATTIS!

2008-04-04 @ 09:20:50
Postat av: Frida

Gör de ;)
Jag är inte så haj på det hela än men det kommer ;D

2008-04-06 @ 12:44:42
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0