Var är datorn?

Nu har jag ägnat en bra stund att leta efter datorn. Kände mig som i den där  reklamen för trådlöst bredband  som gick på TV för bra länge sen. "Det enda du behöver hålla reda på är datorn."



Igår på krogen/klubben/nöjes. Take your pick kom det fram två personer som sa att de läste min blogg. Otippade personer. Riktigt kul. Därför uppdaterar jag nu. haha

Igår var det inflyttningsfest hos Felicia. När vi väl kom dit vill säga. Det pinsamma är att jag var och hälsade på henne i onsdags. Clara, Anja & jag gick säkert upp och ner på Herrhagen i 45 min och letade. Mitt lokalsinne är inte att leka med.

Väl där var det riktigt trevligt alla gamla bruds som för det mesta befinner sig i vårat kära grannland Norge. Heja Norge! Känns som om jag snart är last one standing här i kära Karlstad. Frasse kanske flyttar också. Inte till Norge men bort. Glad att Felicia har kommit tillbaka från London vill jag lova.

Sen blev det nöjes. Där var det kul. Jag har kul för det mesta. För det mesta är det nog sällskapet som gör det.
Kommentarer
Postat av: Sara

Klart jag kommer igen :D
Middagen var mycket lyckad, väldigt mysigt :)

2008-04-06 @ 18:28:37
URL: http://prieditis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0