Den där förbanade IPRED

Här sitter jag och är förbanad på att ipred-lagen har klubbats igenom. Med de hutlösa priser det är på film och framförallt musik idag är det inte konstigt att folk laddar ned.

Är det möjligt att få något gratis betalar man inte för det, om det inte är ruskigt bra. Jag ska köpa mig one tree hill boxarna för jag tycker serien är äckligt bra. Precis som Robin har hela Bondsamlingen. Vi skulle kunna ha laddat ned det och ha det men det är inte samma grej.

Jag har aldrig köpt en skiva i hela mitt liv. 200 spänn för elva låtar, skulle inte tro de va?! Tacka vet jag rix FM.

Film- och musikbranschen borde följa med utvecklingen. Se på aftonbladet. Alla deras nyheter finns på nätet tillgängliga, eller efter medlemskap i PLUS för 19 kronor i månaden, en struntsumma. Jag vet inte men tror nog att aftonbladet tjänar minst lika mycket på sin frianättidning som på tidningen i butiken. reklamen på sidan, pop-up fönstrerna det är så du tjänar pengar idag. Ju fler sidvisningar, dessto mer pengar.

Om jag skulle ta och gå stadsminister, allt skulle fungera så bra då...


Passar bra?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0