Soffa, utekväll och poliser

Jag har parkerat mig i soffan, har inga planer på att flytta mig förrän runt sju ikväll. Årets näst sista skolarbete är precis inlämnat. Snart är det jullov. Tackar!

Igår blev det spontan utgång med Linn. Fyra av fem toasters. Kan förklara mig seghet idag. Tvingade min boyfriend att köra mig till skolan eftersom jag själv inte ansåg mig kapbel att göra det och för att lämna in ett papper kändes inte bussturen fram och tillbaka vidare värstans värd. Tur var väl det för när jag kommer utanför dörren kryllar det av poliser kring granshuset. Alla ingångar, tre bilar står parkerade. Vad hände där? Stod och tittade som ett fån tills Robin sa åt mig att jag såg alldeles för töntig ut. Nu sitter jag här och väntar på uppdatering på polisdygnet.

Ikväll vankas det konsert i Löfbergs lila arena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0