.-

Sjuk, idag igen. Verkligen dyngsjuk.
Har verkligen inte tid med det här. Måste plugga matte.
Men det inget att göra åt. Jag brukar gilla att vara sjuk till en vissgräns.
Ligga i sängen hela dagen. Se filmer och dricka nyponsoppa och äta glass.
Mysigt som sjutton. Nu känner jag mig jättestressad men tror inte det är någon idé. Ska mysa ner mig och låtsas som jag inte har några måsten alls.
Hoppas jag är frisk så jag kan gå till skolan och göra tentan på fredag.
Sen efter det är hela helgen planerad så då vill jag verkligen inte vara sjuk.
Linn ska firas, Soff kommer hem. Hockey, after work. Förmodligen en tenta fest också.

Idag kommer våra garderobs dörrar också. Äntligen.
Vi fick våran lägenhet renoverad i början på januari.
Det var klart på mindre än en vecka och det blev kanonsnyggt!
Garderobsdörrarna har sen dess varit borta.
De skulle fixas till vilket skulle ta en till fyra veckor.
Självklart tog det längre tiden än fyra veckor men nu är de klara!
Underbart!

Ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0