Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag idag. Mysigt men överskattat som bara den.
Robin frågade lite försiktigt för några dagar sedan om det var okej att han åkte på träning idag. Det är väl klart sa jag, alla dagar med dig är som alla hjärtans dag för mig. Så är det verkligen. Vi myser till det lite imorgon kväll istället och så har vi juh tre årsdag på måndag och det känns lite mer värt än alla hjärtans dag. Tre år. Det är vi rätt nöjda med. Inte illa pinkat.

Idag har jag varit i skolan sista genom gången innan tentan. Lite repitition. Jag vet inte vad som hände för idag fattde jag allt. Kände mig så sjukt smart. Dock föll det när jag kom hem men den känslan, den var inte att leka med. Nu har jag en veckas ledigt (?) innan tentan. Kanske mer en tenta av plugg. Försökte att få mer Robin på en restresa till Mauritius för ett och nio. Skulle komma hem lagom kvällen innan tentan. Tyvärr kunde han inte följa med för han har match på lördag. Match alltså, det var inte det att han skulle jobba. Man ska vara seriös.

Malin och jag tog en sväng på stan förut. Jag skulle inte köpa något jag skulle bara till banken. Troligt. Nej, kom hem med ett par dyngsnygga pumps, två ljusstakar och en hel del make-up grejer. Bra saker allt så jag är nöjd. Jag föll för pumpsen direkt. Var verkligen sköna vilket man inte brukar kunna säga om pumps.
Väskan jag hittade med Soff i slutet på förra veckan blir det inget med. Såg i måndags att en tjej i klassen köpt precis samma. Sånt är ingen höjdare tycker jag. Vill ju vara lite speciell. Hahah, tror inte hon skulle uppskatta det allt för mycket heller. Nu blir det till att leta upp en ny.



Tänker på min älskade mamma också.
Det var banne mig ingen bra alla hjärtans dag för dig.
Blä, blä, blä.

Kramar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0